Saturday 13 April 2013

Untuk Kita Berdua

Assalamualaikum,



              Text Message : " Semoga berjaya,semoga sihat,semoga setia,semoga tak makan kata  
                                        lelaki lain nak couple,semoga nombor hp tak expired perkhidmatan,
                                        semoga hp tak rosak,semoga kembali pd kekasih yg menunggu mu
                                        sampai SPM "   -lover-


             Menitik air mata baca msg si dia. Siapa yg tak sedih apabila orang yg special dalam hidup kita hantar msg macam tu. Jangan salah faham. Msg ni bukan msg tanda perpisahan buat selamanya. But itu hanya perpisahan hanya seketika. Demi kebaikan kami berdua.


               Maafkan saya awak. Saya buat semua ni untuk kebaikan kita berdua. Saya calon SPM , dan awak juga seorang student. Saya tahu awak dalam dirundung kesedihan,begitu juga dengan saya. Saya tak nak bebankan awak. Awak pun dah mula busy dengan pelbagai practise and assigment. Saya juga sentiasa busy dengan class tambahan lagi. Almaklumlah nak SPM. Awak juga suruh saya study nicely. "Jangan study hard sampai gila but study hard yg smart" I still remember what you said to me. Thanks a lot,dear faiz. 

              Susah untuk menerima hakikat untuk perpisahan walaupun hanya sementara. I know that, kita dah 3 tahun bersama. Alhamdulillah,syukur ke hadrat ilahi. Saya pergi sekejap tak bermakna untuk mencari kekasih yg lain,tetapi saya pergi menelaah pelajaran,berjuang untuk pelajaran demi mak ayah,adik-adik dan masa hadapan. Yang paling utama sekali mencari ilmu yg halal dan kerana Allah. Saya harap awak faham,saya tau awak seorang yang memahami. Sebab tu saya tak risau tinggalkan awak buat seketika. Saya janji dengan awak, saya akan belajar rajin-rajin,dapat result yg cemerlang,selalu solat. Saya akan tunaikan janji saya pada awak. Terima kasih sebab banyak bg nasihat yg berguna pd saya. 

               Okay,sedihnya haiiii. Semoga Allah tabahkan hatiku ini,dan melindungi hambamu yg bernama ahmad faiz. Di hati ini hanya ada cinta yg suci dan ikhlas padanya. Jagakan hambamu itu buat diri ini. Sayang awak selamanya. :)



                             
               
                 

1 Comments:

At 14 April 2013 at 06:32 , Blogger Dierah Nadhirah said...

Sabarr yeww dikk...Ade hikmah disebaliknyaa..tak bermakna kte x cntct die kte x sayangkn die..Yang pnting sling mempercayai antra stu sma lainn...Btw,gud luck your spm hope result yg cemerlang :D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home